Digital Marknadsföring
Digital Plattform
Digitalt Varumärke

Bellakliniken behövde hjälp att stärka deras digitala närvaro. Arbetet med Bella Kliniken byggde därför på att implementera en data-driven process i deras annonseringsstrategi på Google Ads samt med en stark fokus på sökmotoroptimering. När vi inledde projektet så insåg vi ganska snabbt att det fanns områden som behövdes förbättras på hemsidan för att öka konverteringen och därför så började vi projektet med att A/B-testa några hypoteser som visade sig ha en stor påverkan på deras konverteringsgrad.

Bellakliniken

Återhållsam och ansvarstagande skönhet

Ander Andersson
VD på Bella Kliniken

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum."

No items found.

No items found.
k
o
n
t
a
k